Thursday 26 February 2009

Aizat - Sahabat

Sahabat…mengapa kau pergi Tinggal aku sendiri Kau tahu ku tak sanggup Sahabat…ingat lah kau slalu Jadi yang terbaik Walau kau tak disini lagi Sahabat…aku rindu padamu Datang walau sesaat Ku ingin kan kau hadir Chorus: Aku disini dan menunggu Diam tanpa dirimu Kau tahu ku tak bisa Beranjak terbang dan melayang tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah ...................................................... Rmember kat sowang mybest fwenz 4eva sy kat KL yang dedicated diz song for me, her name MIM..;D Time tue sy dah dpt ofer job kat kg n nak blk truz ar duk kg... kebetulan last day kat rmh sewa tuh sy x smpt jmpa dia coz tiket blk kg pagi n Mim keja...smpt msj jala... Malam sy dah smpai kg n Mim pun dah blk rmh tgk tmpt sy dah kosong palagi cdih ar...n dia msj ckp smpai ht tinggal dia...cdih siot tm tuh...tp smpt suh sy dgr lg Aizat nih...neway thanx...Tuh la erti sahabat...(",)Thank a lot for everything tm kt duk serumah dulu...ko masak tuk aku tu yg x ble aku lupa lor...byk la memories kita Mim yg x dpt dilupakan smpai bebila... Niela Mim....hehe

0 Comments:

Post a Comment